CBFC

Equips de Promoció. Jornada del 2 i 3 de febrer del 2019

46054060185_a1d16b5ffc_m
CT Cadet Promoció Fase Regular Nivell A1 Grup 2
CBF Cerdanyola D 25-63 Sant Quirze Bàsquet Club

Enllaç amb l’àlbum de fotos del Adrià Bartui

IMG_2352-11

Crònica Andreu Bartui

“Partit on com sempre ens ha costat molt anotar. Un rival molt ordenat i que desplegava un joc molt efectiu ens ha guanyat ampliament.

Fem coses molt ben fetes, però encara som molt innocents de cara a cistella i no hem aconseguit encara entrar en el ritme de la categoria.

Ara bé, seguin treballant i creixent.”

CT Infantil Fase Regular Nivell D Grup 02
Bàsquet Nou Barris 33-28 CBF Cerdanyola C

Crònica Manel Rubio

“Partit molt igualat davant un dels líders del grup, BASQUET NOU BARRIS. Fins al darrer minut del darrer quart, les nostres noies van tenir opcions però la major envergadura de les noies locals van decantar la balança al darrer minut. Malgrat el resultat, bon partit de les noies de la Marta, on en aquesta segona fase, han millorat molt la seva intensitat i el seu joc col·lectiu, com demostra el 2-2 que actualment tenen a la classificació.”
 
Han de continuar amb aquesta línea d’esforç i joc en equip que les portarà a noves victòries. Anims!

 

 

CT Mini Fase Regular Nivell A2 Grup 01
CBF Cerdanyola A 82-73 CB Cervera Mobel Linea Negre

Crònica Albert Solás

“Bon partit el que hem pogut gaudir aquesta jornada al Guiera. Marcador igualat tot el partit on les nostres han vençut amb alta puntuació 82-73 amb la boníssima dada que la totalitat de l’equip ha aportat punts per la victòria.
Davant d’un equip molt seriós i amb els conceptes molt clars com el Cervera, les Mini han finalitzat amb èxit moltíssims 2 contra 2 amb molta visió de joc en les passades picades. S’ha carregat molt bé el rebot defensiu i com sempre molta agressivitat en les pilotes dividides i lluites. Seguim avançant.
Ànims Ari! T’esperem la propera jornada…”

 

CT Mini Fase Regular Nivell D1 Grup 03
CBF Cerdanyola B 36-37 CB Montpedròs Taronja

Crònica David Sánchez

“Este sábado 2 de febrero el Mini B ha recibido la visita del Montpedrós.
Duelo entre 2o y 3r clasificado, por lo que se presentaba un partido difícil a priori.
1T: 4-8. Buen inicio de partido a nivel de ritmo, ataque, defensa y rebotes. Lástima el porcentaje de tiro, que no nos ha permitido acabar por delante en el marcador.
2T: 9-2. El equipo ha continuado con intensidad y además, esta vez con muy buen nivel de acierto. Muy positiva también la continuidad en los pases. Una última canasta con el pitido de la bocina nos ha dejado +3 arriba. Con este nivel el partido se podía ganar seguro. Bravo!
3T: 4-3. Quizás el arranque intenso ha empezado a acusarse y se ha aflojado un poco, aunque las chicas se han llevado el cuarto por la mínima.
4T: 2-2. Sólo hemos anotado 2 libres con el tiempo acabado. La poca puntación no nos ha dejado despegarnos del Montpedrós. +4 al final de la primera parte con 19-15.
5T: 4-5. Bajada de ritmo y acierto. El partido que se preveía muy ajustado, lo estaba siendo en toda regla. Emoción por todo lo alto, dejando +3 en el balance.
6T: 4-4. Ajustado a todos los niveles. Nos cuesta meter 4 ó 5 canastas de campo en cada tiempo y eso nos deja en unos tanteos muy bajos.
7T: 6-6. Este partido estaba claro que a esas alturas iba a ser decido por detalles y en el último cuarto.
8T: 3-7. La renta de +3 se ha esfumado en el peor momento. Un parcial de 1-7 nos ha complicado el partido. Los 2 tiros libres con el tiempo agotado ha servido para dejar el resultado final en 36-37 para las chicas del Montpedrós.
Felicitar al equipo visitante por no haber dado el partido por perdido en ningún momento.
En cuanto a nuestras chicas, creo que están jugando cada vez más conjuntadas y con mayor participación de todas ellas. Hay una evolución positiva jornada a jornada en muchos aspectos.
Nos falta un punto de acierto en los tiros de campo y en los contraataques y quizás un poco más de orden e intensidad en los repliegues defensivos.
Me gustaría felicitar a todas las jugadoras, pero no quiero terminar sin destacar hoy a nuestra jugadora número 5 por su gran partido. Es un ejemplo de lucha continua, que además contagia al resto del equipo su actitud. Sus 2 últimos cuartos han sido geniales.
La próxima jornada nos visitan los vecinos de Ripollet.”

Leave a Reply

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>