CBFC

Equips de Promoció. Jornada del 9 i 10 de març del 2019

46613957354_8e89c57e99_z

A la foto de la notícia els 4 equips de promoció del Sarda amb el llaç lila en homenatge al dia de la dona del 8 de març del 2019

CT Cadet Promoció nivell A1 Grup 2
CBF Cerdanyola D 52-45 Barça CBS Groc

Sense crònica.

 

CT Infantil Promoció nivell D Grup 2
CBF Cerdanyola C 57-6 Bàsquet Ateneu Montserrat

Victòria contundent davant a priori un rival del nostre nivell. Les jugadores de la Marta Arbizu que han començat pel darrera en el marcador 0-3 han reaccionat sense donar opcions a les rivals.

 

CT Mini Femení Nivell A2 Grup 1
CBF Cerdanyola A 50-46 CN Tàrrega Blau

Crònica Albert Solás

“Nova victòria en aquesta fase regular que serveix per tancar la primera fase a zona alta, tot i trobar equips físicament molt més grans. Avui contra CN Tàrrega, no ha estat l’excepció i s’ha hagut de lluitar de valent per capturar els rebots per la gran alçada de les rivals. Darrerament fem devallades defensives als darrers quarts que fan eixugar avantatges que semblaven definitius a favor nostre.  Ànims noies, cal defensar fins al final! Bona predisposició avui en atac que a diferència d’altres partits s’ha combinat més en encerts en tir exterior que no pas en penetracions clares a cistella (que és el nostre ADN més habitual). Marcador final 50-46 amb 18 punts T3.

Felicitats noies!”
CT Mini Femení Nivell D1 Grup 3
CBF Cerdanyola B 23-58 CEB Sant Jordi Blanc

Crònica David Sánchez

“Jornada 7 de la fase regular y visita del 2o clasificado, el Sant Jordi Blanc de Rubí.
1T: El partido se ha iniciado con muy poca participación del equipo en ataque. Tan sólo 1 lanzamiento en el periodo ha dejado el resultado en 0-13 para las de Rubí.
2T: Gran evolución en la velocidad y en el contraataque. Periodo jugado de tú a tú y que se ha saldado con victoria por 6-4. Ese carácter es el que hay que mantener para tener opciones de ganar.
3T: Periodo de desconcierto y poca compenetración entre las chicas. Pases desacertados y muy poca búsqueda del espacio y el apoyo entre compañeras. 0-9
4T: Otro periodo en el que ha habido buen ritmo de juego, con mucho carácter en ataque. Lucha continua de todo el quinteto. Lástima que no se ha podido reducir la diferencia que se arrastraba. 4-4 y termina la primera parte 10-28.
Llegado a este punto, hay que reconocer que el Sant Jordi es un equipo superior, que sin grandes individualidades está más compensate, mucho mejor posicionado en el campo y con las bases mínimas de pase y recepción bien aprendidas.
5T: Volvemos al desconcierto. No ha habido manera de conseguir una mínima regularidad de juego durante los 5 periodos. El partido se ha convertido en una montaña rusa. Los quintetos quizás no han sido muy compensados para que el juego fuera más uniforme. 2-15
6T: Leve mejora en general y 2a victoria parcial 4-1
7T: Sigue alternándose el desconcierto entre periodos. 1-4
8T: El resultado del periodo ha sido 6-2, tercera victoria parcial, dejando el balance final del partido en 23-58 para el Sant Jordi, claro y justo ganador.
Nos toca seguir trabajando mucho en los entrenamientos. Sólo desde el entreno se consiguen los frutos.
Ánimos chicas!!!”

Leave a Reply

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>