CBFC

La Laura Méndez convocada per la Selecció U17 d’Espanya.

41370280784_c4254313a6_o

El proper cap de setmana del 18 al 21 de maig a Íscar (Valladolid) la Selecció Espanyola U17 fa una concentració per preparar el Mundial que aquest estiu es disputarà a Minsk (Bielorrusia) del 21 al 29 de juliol. Seran 16 equips els que lluitaran per fer-se amb el títol, Espanya està enquadrada al Grup C amb Argentina, Nova Zelanda i Hongría.

L’equip el dirigirà el flamant campió de la Liga Dia (LF1) amb el Perfumerías Avenida Miguel Ángel Ortega, el seus ajudants seran l’entrenadora del Lacturale Art Araski també de la Liga Dia Madelen Urieta i un especialista en bàsquet de formació com el José Luís Arberola.

Roster de la convocatòria:  http://www.feb.es/Documentos/Archivo/upload/U17FMAYOok.PDF

Noticia a la web de la FEB: http://www.feb.es/2018/5/17/baloncesto/u17f-jugadoras-para-comenzar-preparar-mundial-bielorrusia/74339.aspx

Web de la FIBA del World Women 2018: http://www.fiba.basketball/world/u17women/2018

La Laura intentarà repetir convocatòria al mundial, com la passada temporada amb la U16, on va tenir una actuació molt destacada.

La generació 2001, a l’estiu del 2017, va ser Campiona dels Jocs de la Joventut de Györ (Hongria) i 5enes. al Campionat d’Europa de Bourges (França).  En els dos tornejos només van perdre un partit davant Italia que ens va impedir arribar a les semifinals del europeo i van guanyar  12 (6 a Hongria i 6 a França).

http://www.fiba.basketball/europe/u16women/2017/Spain

 

El próximo fin de semana del 18 al 21 de mayo en Íscar (Valladolid) la Selección Española U17 realiza una concentración de cara a preparar el Mundial U17 que este verano se disputará en Minsk (Bielorrusia) del 21 al 29 de julio. Un total de 16 equipos intentarán hacerse con el título, España está encuadrada en el Grupo C junto con Argentina, Nueva Zelanda y Hungría.

El equipo lo dirigirá el flamante campeón de la Liga Dia (LF1) con Perfumerías Avenida Miguel Ángel Ortega, sus ayudantes serán la entrenadora del Lacturale Art Araski, también de la Liga Día, Madelen Urieta y un especialista en baloncesto de formación como es José Luís Arberola.

Laura intentará repetir convocatoria en el mundial, como la pasada temporada con la U16, teniendo una actuación muy destacada.

La generación 2001, en el verano de 2017, fué Campeona de los Juegos de la Joventut de Györ (Hungría) y 5as. en el Campeonato de Europa disputado en Bourges (Francia). En los dos torneos sólo perdieron un partido con Italia que nos impidió llegar a semifinales del europeo, y ganaron 12 (6 en Hungría y 6 en Francia.

 

Leave a Reply

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>