CBFC

Liga Femenina 2 CBF Cerdanyola 63-80 Añares La Rioja ISB

43276383475_44b7533785_o

Liga Femenina 2 8ena. jornada

CBF Cerdanyola 63-80 Añares la Rioja ISB

No hi ha manera.

S’enfrontaven el dos extrems de la LF2 del grup A, les del Iraurgi màximes anotadores de la categoria amb una mitjana de més de 70 punts per partit i el nostre equip amb 50 de mitjana, tot i això el partit ha estat igualat.

Al 0-6 visitant hem respost amb un 6-0 mantenint desprès el marcador equilibrat durant una estona. Les diferències sempre  favorables a les de la Rioja entre els 6-8 punts no han canviat quan han començat les rotacions.

Al segon quart, el poder rebotejador visitant ha posat en evidència la seva superioritat sota cistella, segones, terceres i quartes opcions són massa avantatge per l’equip rival. Al descans -14 (26-40) tot i un 2+1 per part de la Maria Gascón al final dels primers 20 minuts.

La visita als vestuaris no ha estat el revulsiu necessari per intentar igualar el matx, una petita retallada als primers minuts del tercer quart per apropar-nos a un -9 (35-44) al minut 24 desprès d’un triple de la Maria però contrarestat amb un altre de Arregui que tornava el desavantatge als -12 (35-47). Final del tercer quart 41-55.

Tot i que les jugadores referents de les rivals estaven carregades de faltes al darrer quart no hem pogut inquietar a les visitants que han dosificat el resultat sense temer una possible remontada.

Les jugadores més destacades del Sarda la Marta Arbizu amb 10 punts 3 rebots +8 de valoració i la Maria Gascón també amb 10 punts i 3 rebots tot i que les més anotadora amb 12 punts ha estat l’Alba Acebedo.

Por part visitant 4 jugadores per sobra del +10 de valoració destacant la  seva pivot M.Margarita Davydova 21 punts 7 rebots +21, y Harried Bende amb 19 punts i 5 rebots amb un +18 de valoració.

 

No hay forma

Se enfrentaban los dos extremos de la LF2 en el grupo A, las del Iraurgi máximas anotadoras de la categoria con una media superior a los 70 puntos y nuestro equipo con una media de 50, todo y eso el partido ha sido igualado.

Al 0-6 de las visitantes hemos respuesto con un 6-0 manteniendo después del marcado equilibrado durante un tiempo. Las diferencias siempre favorables a las de La Rioja entre los 6-8 puntos no han cambiado al comenzar las rotaciones.

En el segundo cuarto, el poder reboteador visitante ha puesto de manifiesto la superioridad que tenían bajo el tablero, segundas, terceras y cuartas opciones son demasiada ventaja para el equipo rival. Al descanso -14 (26-40) todo y un 2+1 de María Gascón al final de los primeros 20 minutos.

La visita a los vestuarios no ha supuesto el revulsivo necesario para intentar igualar el encuentro, un pequeño recorte en los primeros minutos del tercer cuarto para acercarnos a un -9 (35-44) en el minuto 24 después de un triple de Maria, contrarrestado rápidamente con otro de Arregui que ampliaba la ventaja a un -12. Final del tercer cuarto 41-55.

Aunque las jugadores referentes del equipo rival estaban cargadas de faltas en el último cuarto no hemos podido inquietar a las visitantes que han dosificado su ventaja sin temer por una posible remontada.

Las jugadoras más destacadas por parte del Sarda Marta Arbizu y María Gascón, las dos con un +8 de valoración después de 10 puntos y 3 rebotes cada una, la más anotadora Alba Acevedo con 12 puntos.

Por parte visitante 4 jugadoras por encima del +10 de valoración destacando su pivot M.Margarita Davydova 21 puntos 7 rebotes +21, y Harried Bende con 19 puntos y 5 rebotes con un +18 de valoración

 

Leave a Reply

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>